نوشته شده توسط : beats by dre pro,dr dre beats pro, monst

Vrienden dezelfde aansluiting hebben voor minder geld. Structureel wel te verstaan). Vreemd, ik dacht toch dat je blij moest zijn satisfied je klanten, maar dat kan XS4alll/KPN geen ene moer schelen. Een canada goose jassen outlet nieuwe klant is er altijd weer een meer, en fuck wat die oude klant van je denkt. Nee Xs4all, is niet meer de club die het was. Het zijn geen pioniers meer, maar gewoonweg een veel te dure provide goedkope moncler jassen die zijn sympathieke gezicht allang geleden heeft verloren. Ook ik overweeg na 16 jaar weg te gaan. Ronaldk: ik kwam laatst bij m schoonmoeder die zich afvroeg waarom ze zoveel betaalde voor web. Ze heeft inmiddels 8 jaar xs4all en altijd tevreden geweest. Echter nu kwam ze erachter dat ze betaald voor 20mbit en nog steeds maar eight kan gebruiken, omdat ze nog het oude thompson adsl1 modem heeft. Ik heb voor haar met de helpdesk gebeld en geprobeerd te verlagen of een nieuw modem goedkope uggs outlet te krijgen, woolrich outlet nederland aangezien ze al two jaar voor een hoop lucht betaald. Beiden zijn niet mogelijk. Tja, dan maar opzeggen. Domdomdom van xs4all Tja ik herken de verhalen. Ben sinds ca 1998 bij XS4ALL en erg tevreden over kwaliteit. Nog nooit van zo kwaliteit bij een ander gehoord. Een keer verhuisd. Inmiddels ADSL van xs4all only, zonder kpn, en inmiddels vsdl 40 mega little bit. Retevision snel en tremendous stabiel. Op die gebeurtenissen na altijd zelfde ip adres gehouden. Ook altijd alle mogelijkheden naar het web, geen blokkades of belemmeringen. Al deze zaken kan je bij een andere club niet verwachten. En natuurlijk een leading of the line gaaf WiFi goedkope uggs kopen modem/router. Gratis. Als je opletten elk jaar een nieuwe, oude mag je houden. Natuurlijk. Ze zijn veranderd, maar jij en ik zijn ook niet meer hetzelfde. En af en toe ontdek ik dat ik voor dezelfde prijs een hogere snelheid kan kiezen, of een nieuwere modem. Tremendous helpdesk is misschien iets minder geworden. Maar daar kan ik niet echt over mopperen. Mee eens, als je aan deze dingen geen behoefte hebt kan je goedkoper bij een ander terecht. Maar zelf blijf ik nog een paar jaar. Mijn ervaringen zijn anders. Ik heb bij problemen, die ik overigens zelden heb gehad, altijd een beroep kunnen doen op de sysadmins die ook in hun vrije tijd, altijd in de nieuwsgroepen op Usenet aanwezig waren en die snel en heel adequaat reageerden. De enkele keer dat ik een beroep heb moeten doen op de helpdesk ook nooit een probleem gehad. Te duur? Wellicht, maar daar heeft voor mij een praktisch altijd stabiele verbinding tegenover gestaan. Voor mij is de belangrijkste overweging om elders te kijken de limiet die er op mijn locatie zit tav de adsl snelheid. XS4ALL was mijn eerste supplier. Van Nijmegen naar A inbellen . Maar de idee dat de Digitale Stad er was en redactieleden van HacTic er werkten was erg spannend. Kennelijk nu niet meer die club. Was fijn geweest als zoiets blijft bestaan. En





:: برچسب‌ها: canada goose jassen outlet,canada goose outlet nederland,canada goose outlet online ,
:: بازدید از این مطلب : 645
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: